Sunday, October 4, 2009

HIGOAT susu kambing, ada yang teruja





Salam semua, sudah lama tidak diterbitkan sebarang cerita di blog ini. Hari ini aku nak cerita tentang keterujaan rakanku akan perubahan pada dirinya. Biasanya blog ini mengandungi artikel atau cerita yang berat dan panjang, mungkin juga membosankan. Kali ini lebih kurang iklan la. Semuanya bermula bila aku bertemu rakanku yang teruja bercerita tentang perubahan tahap kesihatannya yang kembali pulih. Lagaknya bercerita semacam beroleh prestasi batin zaman mudanya, aku agak je la.

Rakanku ini lelaki (Syedean, bukan nama sebenar) dah pun menjangkau usia 50an. Dia bercerita tentang kerisauan pada peringkat umur emas dari segi penjagaan kesihatan. Di usia melewati 50an adalah lebih berisiko diserang macam-macam penyakit. Maksudnya bukan usia muda tiada risiko penyakit, tetapi cuma lebih berisiko bagi mereka yang sudah berumur. Seronok dengar dia bercerita dengan penuh gaya kesungguhan mengakui berpuas hati dengan produk kesihatan yang baru dicubanya. Korang pun dah tahu produk ini, tengok atas sana siap bergambar.

Rakanku ini tak sudah-sudah mengakui kelainan perubahan positif pada dirinya. Bemula dari tubuhnya kembali segar dan bertenaga sehinggalah perubahan mengejutkan ketika bangun tidur, dirasakan situasi hampir sama ketika bangun tidur di usia remaja dulu. Faham-faham saja lah bila sebut bangun tidur, ada yang bangun lebih awal.

Ketika penghujung kami berborak, sambil tersengih penuh makna dia mengakhiri pertemuan kami dengan bermain ayatnya, seakan menafikan dia dalam golongan:

5 ciri-ciri tua
Membaca makin jauh, kencing makin dekat.
Dulu tidur mengadap muka, sekarang tidur berlaga punggung.
Dulu pakai minyak wangi, sekarang pakai minyak angin.
Dulu 12 kali sebulan, sekarang 12 bulan sekali.
Dulu keras menunggu, sekarang menunggu keras.

Cukup kuat daya tarikan menyebabkan aku pun join masuk sebagai ahli seterusnya mencuba produk HIGOAT ini. Mudah saja menjadi ahli, isi borang sekeping dalam 5 minit pastu dapat produk susu kambing ini dengan hanya RM40 sekotak mengandungi 15 paket susu segera. Nawaitu aku mudah saja, produk makanan kesihatan andai membawa manfaat kepada diri tak rugi cuba. Kita ingin rumah cantik, kereta baru, aircond nyaman, tv besar tapi jangan lupa juga ganjaran untuk tubuh kita yang penat lelah bekerja mencari rezeki. Jika serasi dengan tubuh boleh diamalkan, jika tiada kesan positif apa-apa, cukup sekali. Rakanku berpesan, pasni kalu ok dan berpuas hati, contact dia untuk dapatkan stok yang sama dengan harga lebih murah RM30.00 sekotak sebab telah menjadi ahli. Untuk pengetauan anda, harga bukan ahli adalah RM36.60.

Balik rumah, sambil minum segelas susu kambing HIGOAT keluaran HR Marketing Sdn Bhd ini, aku surfing internet mencari maklumat produk dan menyiasat pengalaman mereka-mereka yang telah pun mencuba. Kalu ada rakan-rakan yang ingin mencuba, amat dialu-alukan. Ketahuilah beberapa golongan penguna yang beroleh manfaat dari produk susu kambing HIGOAT.

"Semua orang memerlukan HIGOAT"

Kanak-kanak
Cerdas Minda
Tumbesaran
Cirit-birit @ Alahan
Sistem Imum

Warga TuaTenaga
Penyembuhan Luka
Masalah Sendi & Tulang Rapuh
Penyakit Lupa/Nyanyuk

Penderita Penyakit
Usus dan Perut
Fungsi Sel Imum
Pemulihan Selepas Pembedahan
HIV-AIDS

Ibu Mengandung
Menyusu
Khasiat Penting
Tenaga
Pemulihan
Cegah Demam Kuning

Pelajar
Kecerdasan Minda
Peka & Penumpuan
Sistem Imum

Ahli Sukan
Tenaga & Stamina
Kekuatan Otot & Tulang


ANDA BOLEH JOIN SEBAGAI
PENGGUNA
Produk untuk penjagaan dan rawatan kesihatan diri dan keluarga.

PENGEDAR
Tambah pendapatan sampingan melalui plan pemasaran yang unik, menarik & mudah dicapai, modal kecil tapi pulangan besar.

HUBUNGI
Am, Shah Alam
Hp 0192625653
Email shammos[at]yahoo.com
gantikan [at] sebagai @

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...